(098) 333-37-97
(050) 619-49-34
0
0

Ваш кошик порожній :(

У Великій Британії у першій половині 2009 року витрати на інтернет-рекламу вперше перевищили витрати рекламодавців на телевізійну рекламу.

Про це повідомляє агентство Reuters.

Загалом на інтернет-рекламу в першій половині 2009 року було витрачено 1,75 мільярдів фунтів стерлінгів (2,81 мільярда доларів).

Це становить 23,5% усіх рекламних витрат та на 4,6% перевищує показник аналогічного періоду минулого року.

Частка телевізійної реклами у витратах рекламодавців становила 21,9%. Для порівняння, витрати на реклами на інтерактивних екранах у місцях продажу преси склали 18,5% від усіх витрат рекламодавців, а на поштову розсилку – 11,5%.

На початку червня 2009 року стало відомо, що вартість розміщення реклами на телебаченні у Великій Британії знизилася до мінімуму з 1980-х років. Дослідницька компанія Billets оголосила, що за підсумками року розцінки на телерекламу знизяться на 16%. Таким чином, середня базова вартість, потрібна для того, щоб телевізійний ролик переглянули 1000 дорослих людей, становитиме всього 4,16 фунта стерлінгів.

У той же час, аналітики рекомендують не інвестувати в інтернет, оскільки віртуальні проекти стають менш прибутковими. Про це писала у липні Wall Street Journal.